Warning: A non-numeric value encountered in /home/teenti/public_html/wp-content/themes/jannah/inc/custom-styles.php on line 1518
Halo Studios با مشکلات داخلی و مدیریتی مواجه شده است - تین و تیتر
آخرین اخبار

Halo Studios با مشکلات داخلی و مدیریتی مواجه شده است

به نظر می‌رسد نگرانی‌ها درباره رهبری و تنش‌های داخلی در Halo Studios پس از خروج ناگهانی کارگردان هنری باسابقه این سری بالا گرفته است.

این خبر توسط منبع Rebs Gaming منتشر شده که در گزارشی اعلام کرد که Glenn Israel، یکی از چهره‌های کلیدی و خلاق در توسعه مجموعه Halo در حدود بیست سال گذشته، Halo Studios را ترک کرده و در پیامی خداحافظی، نکات نگران‌کننده‌ای درباره صداقت و شرایط کاری داخلی در استودیو مطرح کرده است.

این توسعه‌دهنده فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۲۰۰۸ از استودیوی Bungie آغاز کرد و از سال ۲۰۱۰ به 343Industries (نام قبلی Halo Studios) پیوست. او تنها چند هفته پیش از اینکه پروژه‌های جدید Halo در تاریخ ۲۴ اکتبر رونمایی شوند، خبر جدایی خود را اعلام کرد.

او طی پستی در LinkedIn نوشت:

از امروز و پس از ۱۷ سال، رسماً دیگر در دنیای Halo نقشی ندارم. در حال حاضر چیز زیادی نمی‌توانم بگویم، اما قصد دارم سال آینده و هنگامی که شرایط کاملاً امن باشد، این داستان را به طور کامل بازگو کنم.

هیچ توهمی از امنیت، یا وعده‌ای از ثروت، شهرت یا قدرت، ارزش آن را ندارد که سلامت، عزت‌ نفس، اصول اخلاقی یا ارزش‌های خود را قربانی کنید. هیچ‌کس نمی‌تواند شما را مجبور کند قوی بمانید، اما می‌توانید مدارک لازم را جمع‌آوری کنید و جایی را بیابید که به آن تعلق دارید.

Rebs Gaming در واکنش به بیانیه Glenn Israel، آن را نشانه‌ای آشکار از وجود مشکلات جدی در ساختار مدیریتی Halo Studios دانست.

منبع مذکور در این باره می‌گوید:

دو علامت هشداردهنده در این پیام وجود دارد که نشان می‌دهد در Halo Studios یا حتی در سطح مایکروسافت، مشکلی وجود دارد.

این منبع تأکید کرد که هنوز نمی‌تواند جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارد، اما تأیید نمود که چالش‌های مدیریتی در استودیو ادامه دارند و قصد دارد پس از دریافت مجوز از منابع خود، اطلاعات بیشتری را منتشر کند.

خروج Glenn Israel به‌ویژه به دلیل سابقه طولانی و جایگاه ارشد او در مجموعه Halo اهمیت دارد. به گفته Rebs Gaming، از میان ۹ نفری که در بخش تیم هنری بازی Halo Infinite نام‌شان در تیتراژ آمده بود، تنها یک نفر به نام دونی تیلور (کارگردان هنری فعلی) همچنان در استودیو حضور دارد. این کاهش چشمگیر استعدادهای باسابقه، باعث شده گمانه‌زنی‌ها درباره فرهنگ کاری و ضعف در مدیریت داخلی استودیو شدت گیرد.

اوضاع زمانی نگران‌کننده‌تر شد که خروج این کارگردانی هنری سابقه کمتر از یک ماه پس از ترک بی‌سروصدای ملیسا بون (Melissa Boon)، رئیس دفتر استودیو، رخ داد. طبق گفته یک توسعه‌دهنده سابق که وبسایت Engadget آن را نقل کرده، روحیه کارکنان به‌شدت افت کرده است.

یکی از منابع در این باره می‌گوید:

به‌نظرم هیچ‌کس واقعاً از کیفیت محصول فعلی راضی نیست. مدام جلسات انگیزشی برگزار می‌شود تا اعضای تیم را برای عرضه بازی امیدوار نگه دارند.

این گزارش‌ها کمتر از یک سال پس از آن منتشر می‌شوند که استودیوی 343Industries با تغییر نام به Halo Studios، تلاش کرد آغازگر دوره‌ای جدید از خلاقیت و انسجام داخلی باشد. در آن زمان، این استودیو از ساختارهای تیمی جدید، برنامه‌های تست مشارکتی و چندین پروژه در دست توسعه با هدف احیای سری Halo خبر داد.

با این حال، اتفاقات اخیر تصویری متفاوت و نگران‌کننده‌تر ارائه می‌دهند. این نشانه‌ها از بی‌ثباتی درونی و مشکلات مدیریتی خبر می‌دهند و به نظر می‌رسد روند بازسازی استودیو، به آن طریقی که در ابتدا وعده داده شده بود، پیش نرفته است.

منبع Rebs Gaming در پایان گزارش خود هشدار داد که به نظر می‌رسد اتفاق ناخوشایندی در حال شکل‌گیری در Halo Studios است. با خروج پیاپی نیروهای باسابقه درست پیش از رونمایی‌های بزرگ و افزایش نگرانی‌ها درباره رهبری در استودیو، آینده‌ی این سری در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

منبع | گیمفا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا