هیدئو کوجیما OD را به عنوان یک بازی ترسناک به فیل اسپنسر معرفی کرد

با انتشار دموی P.T و معرفی بازی OD، به نظر میرسید هیدئو کوجیما فرمول جادویی خود را برای ساخت بازیهای ترسناک و تأثیرگذار پیدا کرده است. فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، میگوید راز ترسناک بودن این پروژه ممکن است از آنچه که همه تصور میکنند بسیار سادهتر باشد.
فیل اسپنسر در مصاحبه با نشریه Famitsu توضیح میدهد که هیدئو کوجیما با ایدههایی برای بازی OD به سراغ او آمد و تنها گفت که میخواهد یک بازی واقعاً ترسناک بسازد.
اسپنسر اشاره میکند که روند توسعهی بازی تحت تأثیر اعتصاب اتحادیهی بازیگران موسوم به SAG-AFTRA در سال ۲۰۲۳ قرار گرفت، به همین دلیل هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای آن تعیین نشده است. با این حال، تریلر جدیدی که در ماه سپتامبر و طی رویداد ویژه دهمین سالگرد تأسیس استودیوی Kojima Productions با عنوان Beyond the Strand منتشر شد، نشان میدهد روند تولید بازی به خوبی پیش میرود.
بازی OD با استفاده از Unreal Engine 5 در دست توسعه است.
منبع | گیمفا



