Warning: A non-numeric value encountered in /home/teenti/public_html/wp-content/themes/jannah/inc/custom-styles.php on line 1518
مدیر Sucker Punch: پس از Ghost of Yotei، فقط روی یک پروژه کار خواهیم کرد - تین و تیتر
آخرین اخبار

مدیر Sucker Punch: پس از Ghost of Yotei، فقط روی یک پروژه کار خواهیم کرد

طبق اطلاعات منتشر شده، استودیوی Sucker Punch، پس از انتشار بازی Ghost of Yotei نیز همچنان یک استودیوی تک‌ پروژه‌ای باقی خواهد ماند و نباید انتظار داشته باشیم تیم‌ توسعه آن همزمان روی چند فرانچایز مختلف کار کند.

برایان فلمینگ، یکی از بنیان‌گذاران و مدیر استودیوی Sucker Punch، اخیراً در مصاحبه‌ای با وب‌سایت VGC، درباره‌ مسیر این استودیو در آینده‌ و فلسفه‌ پشت انتخاب پروژه‌هایشان صحبت کرده است. او می‌گوید این استودیو نسبت به دیگر استودیوهای AAA عمداً در مقیاس کوچک‌تری فعالیت می‌کند و به تمرکز اهمیت زیادی می‌دهد. فلمینگ در توضیحاتش اشاره کرد:

واقعیت این است که در آینده اگر روی ادامه مجموعه Ghost کار کنیم یا به مجموعه‌های دیگری مثل Sly بپردازیم، داشتن زمان لازم برای آزمون و خطا اهمیت زیادی برایمان دارد. به همین دلیل فقط می‌توانیم روی یه پروژه کار کنیم. اگه توانایی انجام هم‌زمان چهار پروژه را داشتیم، شاید نسخه‌ ریمستر یکی از عناوین را می‌ساختیم، یا همزمان چند پروژه مختلف را پیش می‌بردیم و به درخواست‌های طرفداران جواب می‌دادیم. ولی واقعیت این است که ما فقط می‌تونیم روی یه پروژه کار کنیم.
به همین دلیل، آن پروژه باید بهترین ایده ما باشد. این موضوع باعث می‌شود همه‌ چیز واضح‌تر و شفاف‌تر شود. ما چندین ایده خوب داریم، اما تنها قادر به انتخاب یکی از آن‌ها هستیم. علاوه بر این، اجرای پروژه نیز تقریباً پنج سال طول می‌کشد. بنابراین، این انتخاب اهمیت بسیار بالایی دارد و شبیه انتخاب دانشگاه و رشته تحصیلی است که هر چند سال یک‌بار انجام می‌دهید. شما می‌توانید به کمبریج یا UCLA بروید و یا حتی تصمیم بگیرید داوطلبی در نیروهای صلح باشید؛ اما تنها قادرید یکی از این گزینه‌ها را برای پنج سال آینده انتخاب کنید. بنابراین، لازم است با دقت و تأمل فراوان تصمیم‌گیری نمایید.

استودیو Sucker Punch تقریباً ۳۰ سال قدمت دارد و بسیاری از طرفداران امیدوارند این استودیو بهت وسعه فرنچایزهای کلاسیکی مانند Sly Cooper یا InFamous برگردد. اما طبق گفته‌ فلمینگ، تنوع انتظارات هم از سوی طرفداران و هم از درون خود استودیو، یکی از چالش‌هایشان است. او افزود:

در حال حاضر، ما کارمندانی داریم که فرزندان کارمندان سابق هستند. بعضی از کارمندان حتی زمانی که استودیو تأسیس شد، هنوز به دنیا نیامده بودند! تغییراتی که در دوره‌ مجموعه‌های Sly، InFamous و Ghost تجربه کردیم، صرفاً به معنای کنار گذاشتن یک بازی یا داستان نیست. گاهی این موضوع به معنای جدا شدن بازیگران و حتی کارمندانی می‌باشد که سال‌ها بخشی از این استودیو بودند، زیرا شاید برخی از آن‌ها تمایل نداشته باشند روی پروژه‌هایی با زمینه تاریخی فعالیت کنند.

در حالیکه کارگردان مجموعه‌ی InFamous اخیراً گفته بود که دوست دارد روزی دوباره به این فرانچایز بازگردد، به نظر می‌رسد در حال حاضر استودیوی Sucker Punch هیچ برنامه‌ای برای ساخت بازی جدیدی از این مجموعه وجود ندارد.

منبع | گیمفا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا