Warning: A non-numeric value encountered in /home/teenti/public_html/wp-content/themes/jannah/inc/custom-styles.php on line 1518
Red Dead Redemption 2 روی سوییچ 2 می‌تواند کیفیتی مشابه با پورت PS4 و Xbox One داشته باشد - تین و تیتر
آخرین اخبار

Red Dead Redemption 2 روی سوییچ ۲ می‌تواند کیفیتی مشابه با پورت PS4 و Xbox One داشته باشد

دیجیتال فاندری اعتقاد دارد که در صورت ساخت یک پورت باکیفیت از ۲ Red Dead Redemption برای سوییچ ۲، می‌توانیم شاهد کیفیت گرافیکی مشابهی میان این ورژن از بازی با کنسول پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس باشیم.

ریچ لیدبتر (Rich Leadbetter)، از کارشناسان دیجیتال فاندری در جدیدترین قسمت از دایرکت هفتگی این تیم، صحبت‌ها را درباره ۲ Red Dead Redemption آغاز کرد. او در ابتدا به احتمال انتشار نسخه نسل نهمی این بازی اشاره کرد که پیش‌تر، افشاگر معروف یعنی Nate the Hate به آن اشاره کرده بود. با وجود سکوت راکستار در این‌باره، همچنان باید منتظر ماند و دید آیا چنین پروژه‌ای در دست توسعه است یا خیر.

الیور مکنزی (Oliver McKenzie)، از دیگر اعضای دیجیتال فاندری به موضوع پیشرفت احتمالی نسخه‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس ۲ Red Dead Redemption پرداخت و احتمال داد که راکستار، به دنبال اجرای این بازی روی کنسول‌های مذکور با نرخ فریم ۶۰ و بهره‌گیری از تکنیک‌هایی چون Temporal Upscaling و اجرای سطح محدودی از فناوری رهگیری پرتو روی بازی است. لیدبتر با تایید مکنزی، گفت که استفاده از Global Illumination به عنوان یکی از مفیدترین جلوه‌های بصری ایجادشده توسط ری‌تریسینگ، می‌تواند فاز بصری ۲ Red Dead Redemption را ارتقا داده و تجربه‌ای دیداری مشابه با آنچه که در نسخه Enhanced Edition عنوان Grand Theft Auto V دیده بودیم ارائه دهد.

در ادامه اما صحبت‌ها به پورت احتمالی دنباله Red Dead برای سوییچ ۲ کشیده شد که تیم دیجیتال فاندری، این پورت را به عنوان یکی از جاه‌طلبانه‌ترین لانچ‌های راکستار برای یک کنسول دانست. جان لینمن (John Linneman)، ابتدا بیان داشت که ساخت ریمستر از آثار راکستار برای این شرکت، از لحاظ هزینه و خلاقیت کاملا منطقی است و پیروی از این سیاست در سال‌های آینده، چندان دور از انتظار نخواهد بود. لینمن اعتقاد دارد که راکستار، در زمان‌بندی پروژه‌های خود کاملا مستقل بوده و هر موقع که بخواهد، پروژه مدنظر خود را دنبال خواهد کرد و مانعی وجود نخواهد داشت. وی همچنین با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن عرضه پورت سوییچ بازی Red Dead Redemption که استودیو Double Eleven مسئول توسعه آن بود، گفت که شاید همین تیم، وظیفه ساخت پورت سوییچ ۲ عنوان ۲ Red Dead Redemption را برعهده بگیرد.

red dead redemption

اما در مسئله سطح کیفیت گرافیکی این پورت، لینمن توضیح داد که شاید ویژوال این نسخه از بازی، نتواند به کیفیت بصری ورژن ایکس باکس وان سری ایکس با رزولوشن 4K Native دست یابد، اما می‌تواند با پورت پلی استیشن ۴ پرو برابری کند؛ لینمن می‌گوید:

در کل، فکر می‌کنم که می‌توان در ریمستر این بازی روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس یا هر کنسول دیگری، پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای را حس کرد.

با این حال، او همچنان تاکید دارد که نسخه سوییچ ۲ با تکیه بر قابلیت و ظرفیت سخت‌افزاری این کنسول، می‌تواند به سطح گرافیکی بازی روی کنسول‌های نسل قبلی دست یابد. در نهایت، لینمن گرافیک ۲ Red Dead Redemption را تحسین کرد و آن را از لحاظ استانداردهای مدرن، بسیار زیبا و جذاب دانست.

مک‌کنزی نیز در ادامه به حجم ۱۱۰ گیگابایتی این دنباله روی کنسول‌های نسل هشتمی پرداخت و گفت که با توجه به اینکه اکنون، حجیم‌ترین بازی سوییچ ۲، حجمی ۷۰ گیگابایتی دارد راکستار باید از تکنیک‌های پیشرفته‌ فشرده‌سازی داده‌ها یا روش Customized data streaming استفاده کند. مک‌کنزی امید دارد که با عرضه این پورت از ۲ Red Dead Redemption، شاهد قرار گرفتن بازی در میان بهترین عناوین سوییچ ۲ باشیم. لیدبتر هم اهمیت بالایی برای ایده اجرای این دنباله روی سوییچ ۲ در حالت Quality با نرخ فریم ۳۰ قائل است و فکر می‌کند که اجرای بازی به این شکل روی کنسول مذکور، پتانسیل فنی بالایی دارد.

منبع | گیمفا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا