Warning: A non-numeric value encountered in /home/teenti/public_html/wp-content/themes/jannah/inc/custom-styles.php on line 1518
گلن اسکافیلد، خالق Dead Space، صنعت بازی‌های ویدیویی را شکسته، فرسوده و آسیب‌ دیده، می‌بیند - تین و تیتر
آخرین اخبار

گلن اسکافیلد، خالق Dead Space، صنعت بازی‌های ویدیویی را شکسته، فرسوده و آسیب‌ دیده، می‌بیند

گلن اسکافیلد در پایان سخنرانی پرشورش در روز نخست نمایشگاه Gamescom Asia x Thailand Game Show در بانکوک، اعلام کرد صنعت بازی‌های ویدیویی به اصلاحات فوری نیاز دارد و او می‌تواند برای این کار راه‌حل‌هایی ارائه دهد.

اسکافیلد در صحبت‌هایش به حضار نمایشگاه گفت:

ما باید صنعت بازی‌های ویدیویی را همین حالا اصلاح کنیم. این صنعت شکسته، فرسوده شده و آسیب‌ دیده است، توسعه‌دهندگان ما نیز آسیب‌ دیدند و در دو سال گذشته ضربه‌های زیادی خوردند. ما باید صنعت بازی‌های ویدیویی را به جایگاه قبلش بازگردانیم.

اولین و شاید بحث‌ برانگیزترین قدم به نظر اسکافیلد، این است که این صنعت باید استفاده گسترده از هوش مصنوعی مولد را به عنوان بخشی از ابزارهای استانداردش در مسیر توسعه بپذیرد. او ادامه داد:

هوش مصنوعی قرار نیست جایگزین ما شود. این فناوری به وجود آمده تا ما را سریع‌تر، بهتر و کارآمدتر کند. هوش مصنوعی به همه کمک خواهد کرد، واقعاً همینطور است. این فناوری فقط برای کارگردان‌ها و هنرمندان به وجود نیامده و استفاده از آن حتی برای نویسندگان و مدیران بازاریابی هم مفید است. فکر می‌کنم مدیران، مالکان و بنیان‌گذاران صنعت بازی‌های ویدیویی باید مردم را در مورد فواید استفاده از هوش مصنوعی آگاه کنند. همین حالا این کار را شروع کنید. مهم نیست که من از شرکت الکترونیک آرتز یا اکتیویژن یا نامکو هستم، ما باید حداقل در زمینه آموزش با هم کار کنیم و مردم‌مان را آموزش بدهیم.

گلن اسکافیلد، خالق Dead Space، صنعت بازی‌های ویدیویی را شکسته، فرسوده و آسیب‌ دیده، می‌بیند - گیمفا

مرحله بعدی، به نظر اسکافیلد، این است که سرمایه‌گذاران باید دست از تفکر مادی بردارند و شروع به صرف هزینه‌های بیشتر در زمینه توسعه بازی‌ها کنند، همچنین باید افراد درستی را برای رهبری استودیوها انتخاب نمایند. او گفت:

سرمایه‌گذاران و مدیران باید این روند اشتباه را متوقف کنند. می‌خواهید با فقط هشت میلیون دلار یک بازی AAA بسازید؟ باید شجاعت خود را دوباره به دست آورید. اگر ما دوباره شروع به سرمایه‌گذاری در این صنعت کنیم، مطمئناً این پول دوباره نزد ما باز می‌گردد. به نظر من، شما افراد اشتباهی را برای هدایت تیم‌ها و بازی‌ها انتخاب کردید. به نظر من باید یک شخص خلاق مسئول کارها باشد. من هنوز استودیوی خودم را مدیریت می‌کنم ولی اکنون افرادی دارم که به من کمک می‌کنند تا بتوانم ۱۰۰% یا ۹۸% روی کارم تمرکز کنم. من برخی از افرادی را که انتخاب شده بودند دیدم، آنها افراد خیلی خوبی به نظر می‌رسیدند، اما اصلاً برای کارگردانی یک بازی آماده نبودند.

در نهایت، شاید جالب‌ترین بخش صحبت‌های اسکافیلد این بود که او می‌خواهد نمایشگاه E3 بازگردد. او اظهار کرد:

E3 را برگردانید. نمایشگاه E3 پدرخوانده همه نمایشگاه‌های دیگر بود. من هر بار که به این نمایشگاه رفتم، بازی‌هایم بهتر شدند. می‌دانم که هیچ فرمولی برای نشان دادن بازگشت سرمایه از این نمایشگاه وجود ندارد، ولی به پیشرفت بازی‌ها کمک می‌کرد. شما با دوستان‌تان و همکاران‌تان صحبت می‌کردید، همه مشتاق بودند تا به شما کمک کنند. وقتی شرکت‌ها شروع به ترک E3 کردند، من فهمیدم که این پایان کار است.

اسکافیلد نهایتاً سخنرانی خود را با این جمله به پایان رساند که او کاملاً از هوش مصنوعی حمایت می‌کند و اشاره کرد مهم‌ترین بخش صنعت، توسعه‌دهندگان و ایده‌هایشان هستند.

منبع | گیمفا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا