Warning: A non-numeric value encountered in /home/teenti/public_html/wp-content/themes/jannah/inc/custom-styles.php on line 1518
پروژه نقشه‌سازی GTA 6 چیست و طرفداران چگونه در آن مشارکت می‌کنند؟ - تین و تیتر
آخرین اخبار

پروژه نقشه‌سازی GTA 6 چیست و طرفداران چگونه در آن مشارکت می‌کنند؟

در حالی که منتظر اطلاعات جدیدی از GTA 6 هستیم، برخی طرفداران با یک پروژه خاص مشغول بازسازی و ترسیم نقشه بازی هستند.

یک تاپیک در وبسایت GTAForums مقدمه‌ای از پروژه را این‌گونه توضیح می‌دهد:

با گذشت بیش از یک دهه، زمان آن رسیده که بار دیگر این مسیر را آغاز کنیم.

ما در حال تحلیل جزء به جزء تمام محتوای منتشرشده از GTA ۶ هستیم تا ساختمان‌ها، نشانه‌ها و مکان‌های مرتبط با میامی و فلوریدا را که در Vice City بازآفرینی شده‌اند، شناسایی کنیم.

دقیقاً مانند لس سانتوس و بلین کانتی، بیشتر ساختمان‌های Vice City نیز همتای واقعی خود را در دنیای واقعی دارند. با بررسی دقیق هر تصویر، تریلر یا ویدیوی در دسترس، هدف ما دستیابی به درک بهتری از جغرافیای Vice City و مناطق اطراف آن و در نهایت بازسازی نقشه GTA 6 است.

همچنین یوتیوبری به نام Basement Gamer Bros توضیحاتی درباره دلیل آغاز این پروژه ارائه کرده است.

برخی از بازیکنان علاقه دارند برای بازی‌های خود نقشه داشته باشند و برخی دیگر این‌گونه نیستند. این موضوع تا حدی به سلیقه شخصی ارتباط دارد، اما به نوع بازی نیز وابسته است.

نقشه می‌تواند تجربه بازی را برای کسانی که روی اکتشاف و ماجراجویی تمرکز دارند، لو بدهد، اما Basement Gamer Bros معتقد است که بازی‌های راکستار متفاوت هستند. راکستار جهان‌های باز بسیار وسیعی خلق می‌کند و بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها به یک مکان بازگردند و فعالیت‌ها و جزئیات تازه‌ای پیدا کنند. در حقیقت، راکستار تنها سازنده‌ای نیست که چنین بازی‌هایی می‌سازد، اما با مقیاس و کیفیت تولید این توسعه‌دهنده، جهان‌های آن‌ها عمق و گستره بسیار بیشتری دارند. علاوه بر این، وجود جامعه طرفداران بزرگ Rockstar به این پروژه‌ها کمک قابل توجهی می‌کند.

این طرفداران از دانش قبلی خود برای ساخت نقشه به صورت جمعی استفاده می‌کنند. آن‌ها پیش‌تر نقشه‌ای از Vice City در اختیار دارند و می‌دانیم که راکستار بخش‌هایی از نقشه را بر اساس مکان‌های واقعی در آمریکا طراحی کرده است.

اما آن‌ها فراتر از این هم رفته‌اند. همان‌طور که یوتیوبر Basement Gamer Bros فاش کرده، طرفداران حتی از نقاط رأس برای تعیین دقیق زاویه قرارگیری ساختمان‌ها در نقشه استفاده می‌کنند. این سطح از دقت و توجه تنها نشان‌دهنده تعهد نیست؛ بلکه حاکی از آن است که برخی از افرادی که روی این پروژه کار می‌کنند، دانش ریاضیات پیشرفته، نقشه‌برداری، ساخت نقشه و حتی گرافیک کامپیوتری دارند.

تلاش‌های پیشین طرفداران در نقشه‌برداری GTA 5 و Red Dead Redemption 2 بسیار موفقیت‌آمیز بوده است، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این پروژه‌ها بخش عمده‌ای از نقشه Leonida را پیش از انتشار بازی کامل کنند. همین موضوع باعث می‌شود طرفداران در ماه‌های آینده علاقه‌مند به دنبال کردن این پروژه‌های نقشه‌سازی باشند.

بازی مورد انتظار GTA 6 قرار است در تاریخ ۲۶ مه ۲۰۲۶ (۵ خرداد ۱۴۰۵) برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شود.

منبع | گیمفا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا