همه بازیکنان قادر به دستیابی به بهترین پایان بازی نخواهند بود

رسیدن به پایان یک بازی همواره لحظهای خاص برای بازیکنان است، اما کارگردان Escape From Tarkov، معتقد است پیروزی در این شوتر اکسترکشن باید دستاوردی بسیار مهم تلقی شود.
بازی Escape From Tarkov قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) روی استیم منتشر شود. در فاصله کمتر از یک ماه تا انتشار بازی، نیکیتا بویانوف (Nikita Buyanov)، کارگردان این اثر، جزئیاتی از محتوای پایان بازی را در مصاحبهای ویدیویی ارائه داده است.
بویانوف در جدیدترین اظهارات خود هشدار میدهد که مسیر دستیابی به پایان بازی برای همه ممکن نخواهد بود. او توضیح میدهد که انجام تمام مأموریتها و مراحل اصلی بازی بسیار دشوار خواهد بود و سفر بازیکنان در نهایت میتواند به یکی از چهار پایان متفاوت منتهی شود.
وی در این باره افزود:
این بازی چهار پایان متفاوت دارد و اگر به بهترین پایان برسید، باید آن را در حد یک دستاورد بزرگ در نظر بگیرید. مطمئنم همه نمیتوانند به آن برسند و همین موضوع کلید اصلی ماجراست.
او همچنین تأیید میکند که Battlestate Games پس از انتشار نسخه ۱.۰ قصد دارد جهان بازی را گسترش دهد که نخستین گام در این مسیر، انتشار بسته الحاقی Scav Life خواهد بود. به گفته بویانوف، بازیکنان میتوانند انتظار چند رویداد بزرگ پس از عرضه، همراه با مکانها و محتوای جدید را داشته باشند. او همچنین فاش کرد که تیم سازنده در حال کار روی چند پروژه مرتبط دیگر با Tarkov است.
کارگردان بازی با اطمینان از برنامه بلندمدت خود سخن میگوید:
برای من، انتشار Tarkov تنها بخشی از یک نقشه بزرگتر است. هیچگونه نگرانی ندارم، چون مطمئنم تیم ما توانایی و اراده لازم را دارد تا هر کاری که نیاز است، بهدرستی انجام دهد. من به تیم اعتماد کامل دارم.
او در پایان خاطرنشان میکند که در هفتههای باقیمانده تا انتشار نسخه ۱.۰، همه اعضای تیم روی آزمایش، آمادهسازی و صیقل دادن بازی متمرکز هستند و نباید انتظار جزئیات جدید زیادی را داشت. با این حال، بویانوف وعده میدهد که پس از عرضه رسمی، اتفاقات ویژهای در راه است؛ وعدهای که به نظر میرسد Escape From Tarkov را وارد مرحلهای تازه و بلندپروازانه کند.
منبع | گیمفا