نکات جالب Dark Souls تمامی ندارند؛ چرا باسفایت Sif بازیگوش بود و حمله نمیکرد؟

شاید طرفداران Dark Souls که نخستینبار با Sif، همان گرگ خاکستریای که باغ Darkroot و نگهبان مقبره Artorias the Abysswalker بود روبرو شدند، ندانند که این باسفایت چرا به هوا میپرید و بازیگوشی میکرد. باید بگوییم که اکنون جواب این سوال به سادگی داده شده است: وجود یک اشتباه تایپی در کدنویسی مربوط به Sif!
صحبت درباره Dark Souls، همچنان در سال ۲۰۲۵ ادامه دارد و اینبار، موضوع جدیدی درباره این بازی و البته Sif مطرح شده است، اینکه چرا در اولین نبرد با او، این گرگ خاکستری مدام به هوا میپرد و با شمشیر Artorias که آن را به دهان گرفته بود، روی سر بازیکن فرود میآید. اینبار اما بروز یک اشتباه تایپی در کدنویسی مربوط به انیمیشنهای Sif، منجر به بروز چنین اتفاقی شده است.
به گفته مادسازی با نام kingbore، در کدهای نوشته شده برای این گرگ میبینیم که انیمیشن حمله Att3011 به حرکت ۳۰۰۹ که همان چرخش ۱۸۰ درجهای سیف است متصل شده، اما این دو کد با یکدیگر جفت نمیشوند و پرش و چرخش سیف، یک حرکت بیمعنی دیده میشود. در مقابل، یک حرکت دفاعی دیگر با کد ۳۰۰۹ نوشته شده که اقدام دفاعی سیف برای دور شدن از بازیکن، آن هم در زمانی که پلیر به او نزدیک میشود محسوب میشود و حال اگر حرکت صحیحی از کد ۳۰۱۱ به یک انیمیشن درست وصل شود، شاهد حمله این گرگ به بازیکن طی یک حرکت جهشی و فرود آوردن شمشیر روی کاراکتر اصلی هستیم.
منبع | گیمفا