Warning: A non-numeric value encountered in /home/teenti/public_html/wp-content/themes/jannah/inc/custom-styles.php on line 1518
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه پاسخگوی مستقیم درخواست‌های مردمی در سامانه سامد شد - تین و تیتر
دسته بندی نشده

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه پاسخگوی مستقیم درخواست‌های مردمی در سامانه سامد شد

دنیای اقتصاد – کرمانشاه – الهام اکبری : مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با حضور در مرکز سامانه سامد استانداری، به‌صورت مستقیم به تماس‌ها، دغدغه‌ها و درخواست‌های شهروندان پاسخ داد و روند رسیدگی به مسائل مردمی را از نزدیک پیگیری کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، بهرام درویشی مدیرعامل این شرکت، با حضور در دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه، در چارچوب برنامه‌های سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد)، به‌صورت تلفنی و الکترونیکی پاسخگوی شهروندان بود.

این برنامه با هدف تقویت ارتباط مستقیم مردم با مدیران دستگاه‌ها، افزایش رضایتمندی ارباب‌رجوع و صیانت از حقوق شهروندی برگزار شد و شهروندان توانستند از طریق شماره تلفن ۱۱۱ مشکلات، درخواست‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را در حوزه خدمات و فعالیت‌های شرکت آب منطقه‌ای مطرح کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه ضمن دریافت موضوعات و مطالبات مردمی، دستورات لازم برای بررسی و پیگیری فوری موارد مطروحه را صادر کرد و بر اهمیت رفع دغدغه‌های مردم و ارائه خدمات مطلوب تأکید نمود.

 

منبع: دنیای اقتصاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا