Warning: A non-numeric value encountered in /home/teenti/public_html/wp-content/themes/jannah/inc/custom-styles.php on line 1518
سازندگان Call of Duty Black Ops 7 تغییرات درخواستی طرفداران را در اولویت قرار داده‌اند - تین و تیتر
آخرین اخبار

سازندگان Call of Duty Black Ops 7 تغییرات درخواستی طرفداران را در اولویت قرار داده‌اند

استودیو تری‌آرک، پرتقاضاترین درخواست‌های طرفداران را برای اصلاح حالت چندنفره Call of Duty Black Ops 7 در نظر گرفته و تلاش دارد تا تجربه مولتی‌پلیر این بازی را به نسخه‌های کلاسیک مجموعه، نزدیک کند.

علی‌رغم استقبال پایین بازیکنان از بتای Call of Duty Black Ops 7، به نظر می‌رسد توسعه دهندگان روی بازخورد تمامی پلیرها حساب کرده‌اند و می‌خواهند بهترین تجربه آنلاین ممکن را در اختیار هواداران قرار دهند. از این‌رو، استودیو تری‌آرک با انتشار ویدیویی در شبکه ایکس، از تغییرات مهم بخش چندنفره این بازی رونمایی کرده است. در این ویدیو، مت اسکرانس (Matt Scronce)، کارگردان طراحی Black Ops 7 بیان داشت که برای هدف‌گیری در حالت شیرجه و سر خوردن، دیگر نیازی به فعال‌سازی پرک Dexterity نخواهد بود. البته این پرک همچنان باقی می‌ماند و گیمرهایی که آن را فعال کنند، می‌توانند حرکت سریع‌تری را تجربه نمایند. این تغییر در واکنش به حذف قابلیت نشانه‌گیری در وضعیت سر خوردن و شیرجه زدن در بتای بازی صورت گرفت که بازیکنان را مجبور می‌کرد تا برای انجام آن، به پرک Dexterity دست پیدا کرده و آن را فعال سازند.

مورد بعدی، ایجاد تغییرات در Aim Assist است که دیگر به صورت خودکار فعال نمی‌شود و بازیکن، باید استیک راست کنترلر را به سمت هدف حرکت بدهد تا این گزینه فعال شود. سازندگان می‌گویند این تغییر طبق اطلاعاتی است که از تجربه بازیکنان کنسول و کامپیوتر به دست آمده است که بر این اساس، پلیرهای کنسول با کنترلر در نبردهای نزدیک و بازیکنان کامپیوتر با ماوس و کیبورد در نبردهای دوربرد، مهارت بیشتری داشته‌اند.

کاهش سرعت و مسافتی که بازیکن در حین سر خوردن روی زمین طی می‌کند، تغییر بعدی عنوان مذکور است. توسعه دهندگان می‌گویند که این حرکت، بسیار جذاب و روان است، اما آن‌ها نمی‌خواهند که بازیکن، صرفا با سر خوردن وارد درگیری شود. به علاوه، بالا رفتن از موانع یا همان Mantle کردن هم در برخی از بخش‌های بازی، سرعت کمی داشته که اکنون اصلاح شده است. استرانس همچنین تاکید داشت که تیم سازنده، مشغول بررسی تمامی انیمیشن‌هاست تا سرعت اجرای آن‌ها روان‌تر، طبیعی‌تر و هماهنگ‌تر از قبل باشد.

سازندگان Call of Duty Black Ops 7 تغییرات درخواستی طرفداران را در اولویت قرار داده‌اند

در ادامه جدیدترین تغییرات بخش مولتی‌پلیر Call of Duty Black Ops 7، مشخص شد که دسته‌بندی پرک‌ها تغییر پیدا کرده و برخی از پرک‌های کم‌طرفدار با یکدیگر ترکیب شده‌اند تا بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند. با توجه به شکایت مخاطبان از وجود اغلب پرک‌های قدرتمند در دسته اسلات ۱، برخی از آن‌ها به گروه مرتبط با اسلات‌های دیگر رفته‌اند تا تعادل بیشتری در استفاده از آن‌ها برقرار شود، برای مثال می‌بینیم که پرک Tac Mask از اسلات اول به دوم، Tac Sprinter از اسلات سوم به اول و Cold-Blooded نیز از اسلات نخست به سوم، جابجا شده است. به اضافه، با ترکیب دو پرک Shadow و Engineer، بازیکن هم می‌تواند تله‌های دشمن را ببیند و هم بدون فعال شدن‌شان، از کنارشان عبور کند. دو پرک Bruiser و Close Shave نیز با هم ادغام شده‌اند تا برای پلیرهای علاقه‌مند به نبردهای تن به تن (Melee)، بازیابی نوار سلامتی و امتیاز حاصل از کشتن دشمن با این مکانیک، نسبت به قبل افزایش یابد. در نهایت، صدای پای بازیکنان نیز وضوح بیشتری پیدا کرده تا نبردها شرایط عادلانه‌ای پیدا کنند.

تمامی تغییرات بالا در کنار موارد قبلی از جمله عدم انتقال اسکین‌ها، سلاح‌ها و آیتم‌های تزیینی از Black Ops 6 به Black Ops 7 (به جز مواردی خاص در بخش زامبی) و کنار گذاشته شدن سیستم SBMM، می‌توانند بازیکنان را به داشتن یک تجربه کلاسیک و عادلانه از عنوان پیش رو، امیدوار سازند.

منبع | گیمفا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا