Warning: A non-numeric value encountered in /home/teenti/public_html/wp-content/themes/jannah/inc/custom-styles.php on line 1518
ساخت Just Cause 5 غیرممکن است - تین و تیتر
آخرین اخبار

ساخت Just Cause 5 غیرممکن است

بنیان‌گذار استودیوی Avalanche، سازنده سری بازی‌های Just Cause، در اظهارات جدید خود می‌گوید که ساخت نسخه پنجم این مجموعه غیرممکن به نظر می‌رسد.

اوایل امسال طی گزارشی اعلام شد که روند توسعه Just Cause 5 متوقف و این پروژه لغو شده است. کریستوفر ساندبرگ (Christofer Sundberg)، بنیان‌گذار استودیوی Avalanche، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که ساختار کنونی استودیو اجازه‌ احیای این بازی را نخواهد داد.

نخستین بازی سری Just Cause در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و به‌ عنوان یک اثر اکشن جهان‌باز، تجربه‌ای جذاب را ارائه داد. این بازی کنسول‌های پلی استیشن ۲ و ایکس باکس را تا مرز توانایی‌هایشان به چالش کشید و بازیکنان را وارد دنیایی وسیع با مأموریت‌های پرهیجان کرد.

پس از آن، سه بازی دیگر از این مجموعه منتشر گردید، اما نسخه‌ چهارم که آخرین نسخه اصلی سری محسوب می‌شود، به نقطه‌ پایانی برای این فرنچایز تبدیل شد. به گفته بنیان‌گذار استودیوی Avalanche، بخشی از مسئولیت این بازی بر عهده‌ او بوده است.

وی در این باره می‌گوید:

مشکلات Just Cause 4 تا حدی ناشی از تصمیم من برای فاصله گرفتن از رهبری خلاق و درگیر شدن با مسائل شرکتی و اداری بود. مواردی مانند مشکلات ناشر، ترکیب نامناسب تیم و نقش‌ها را نیز اضافه کنید. این موضوع بسیار تأسف‌برانگیز است، چون اکنون که به این بازی نگاه می‌کنم، می‌بینم که پتانسیل بالایی داشت.

ساندبرگ همچنین در خصوص بازی لغو شده Contraband صحبت کرد. به‌تازگی تصاویری از این عنوان در فضای مجازی منتشر شده است و همین امر موجب شد تا او درباره‌ ارتباط خود با پروژه توضیح دهد.

من و تیمم در سال ۲۰۱۷ بازی Contraband را به مایکروسافت معرفی کردیم و قرارداد آن امضا شد. از آن زمان تا امروز، این بازی طبیعتاً تغییرات زیادی کرده است، اما فوق‌العاده می‌شد اگر روزی به شکلی منتشر می‌گردید. اما ساخت و احیای Just Cause 5 دیگر شدنی نیست، زیرا در حال حاضر تعداد بسیار کمی از اعضای تیم اصلی در استودیو حضور دارند.

ساندبرگ همچنین از مدل مدیریتی فعلی استودیوی Avalanche نیز انتقاد کرد و اظهار داشت:

بعید می‌دانم که آن‌ها بتوانند چنین پروژه‌ای را دوباره بسازند. آن‌ها باید دوباره شور و جسارت خود را پیدا کنند، خطر کنند، مردم را ناراحت کنند و بازی‌هایی بسازند که بقیه می‌گفتند غیرممکن است. من Avalanche را تأسیس کردم تا قالب‌ها را بشکنم، نه اینکه در یکی از آن‌ها قرار بگیرم.

منبع | گیمفا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا