تصمیمات سخت بازی Dispatch باعث دو دستگی و اختلاف نظر طرفداران شد

جدیدترین قسمت از بازی Dispatch با ارائه یک دو راهی بزرگ، جامعه بازیکنان را به دو گروه مساوی تقسیم کرده است. در پایان اپیزود چهارم این بازی که توسط کهنهکاران و توسعهدهندگان سابق استودیوی Telltale ساخته شده، شخصیت اصلی، رابرت، باید یکی از دو کاراکتر مهم داستانی یکی را انتخاب کند.
هشدار اسپویل سنگین داستان بازی Dispatch
این انتخاب درباره گذراندن تایم آزاد پس از پایان شیفت با یکی از شخصیت Invisigal و Blonde Blazer و به دنبال آن شکستن دل دیگری، بحثهای داغی را در جامعه طرفداران Dispatch به راه انداخته است و بسیاری از بازیکنان در سابردیت این بازی به بحث و تبادل نظر درباره انتخاب خود پرداختهاند. برخی از بازیکنان با استناد به آمار منتشر شده از انتخاب بازیکنان، حتی نشان دادهاند که جامعه بر سر این تصمیم دقیقاً به دو نیمه ۵۰/۵۰ تقسیم شده است. عرضه اپیزودهای بازی به صورت هفتگی نیز، بحث و گفتگو راجع به این بازی را افزایش داده است.

با توجه به اینکه Dispatch یک بازی مبتنی بر انتخاب است، وجود چنین تصمیمهای سختی در آن جای تعجب ندارد. با این حال، این دو راهی خاص، به شدت احساسات بازیکنان را درگیر کرده و به نظر میرسد که این جنگ طرفداری با انتظار بازیکنان برای انتشار قسمت بعدی، همچنان ادامه خواهد داشت.

البته این تنها بخش بحث برانگیز میان طرفداران نیست. ظاهرا گیمرها به همین شکل، میان اینکه چه کسی را از تیم پروژه فونیکس اخراج کنند نیز دچار اختلاف نظر شدهاند.
باید دید که این انتخابها چه تاثیری بر داستان و روابط شخصیتها در قسمتهای آینده بازی خواهد گذاشت.
منبع | گیمفا



