Warning: A non-numeric value encountered in /home/teenti/public_html/wp-content/themes/jannah/inc/custom-styles.php on line 1518
این شورولت، تویوتا است! - تین و تیتر
آخرین اخبار

این شورولت، تویوتا است!

شرکت ژاپنی میتسوکا بار دیگر سراغ تویوتا راوفور رفته و چهره‌ای شبیه به شاسی‌بلندهای قدیمی شورولت را به این کراس‌اوور پیوند زده است.

شرکت ژاپنی میتسوکا بار دیگر سراغ تویوتا راوفور رفته و چهره‌ای شبیه به شاسی‌بلندهای قدیمی شورولت را به این کراس‌اوور پیوند زده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از پدال،  میتسوکا که به خلق خودروهایی با طراحی‌های عجیب و نوستالژیک شهرت دارد، اعلام کرد که تولید محدود شاسی‌بلند بادی (Buddy) را پس از دو سال توقف از سر می‌گیرد. این خودرو که بر پایهٔ نسل قبلی تویوتا راوفور هیبریدی ساخته شده، با ظاهری کاملاً متفاوت و الهام‌گرفته از شاسی‌بلندهای کلاسیک آمریکایی دههٔ ۷۰ میلادی، تنها در ۱۵۰ دستگاه تولید خواهد شد. تولید میتسوکا بادی که اولین بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، پس از فروش ۱,۲۰۰ دستگاه، در سال ۲۰۲۴ به دلیل مشکلات زنجیرهٔ تأمین و کمبود نیمه‌رسانا متوقف شده بود. اکنون این شرکت با تأمین مجدد شاسی تویوتا راوفور، آماده است تا این محصول منحصربه‌فرد را با تجهیزات و کیفیت ساخت بهتر به بازار بازگرداند.

جادوی میتسوکا در طراحی بدنهٔ بادی نهفته است. درحالی‌که ساختار اصلی کابین، سقف و درها متعلق به راوفور است، تمام پنل‌های دیگر بدنه از نو طراحی شده‌اند. نمای جلوی جعبه‌ای شکل با جلوپنجرهٔ کرومی بزرگ و چراغ‌های عمودی، یادآور شورلت‌های کلاسیک است. این زبان طراحی در بخش عقب نیز با یک درب صندوق سفارشی، سپر کرومی و چراغ‌هایی با الهام از محصولات کادیلاک ادامه پیدا می‌کند تا تحول این شاسی‌بلند ژاپنی کامل شود.

این شورولت، تویوتا است!

تمام ۱۵۰ دستگاه جدید بر پایهٔ تیپ هیبریدی راوفور ساخته می‌شوند. زیر کاپوت، پیشرانهٔ استاندارد ۲.۵ لیتری هیبریدی تویوتا قرار دارد که با یک گیربکس e-CVT و سیستم چهارچرخ محرک E-Four همراه شده است. در داخل کابین نیز با وجود حفظ طرح کلی داشبورد راوفور، روکش صندلی‌های جدید و اضافه شدن امکاناتی نظیر سقف پانورامیک و آینه دیجیتال به‌صورت استاندارد، تفاوت‌هایی ایجاد شده است.

این شورولت، تویوتا است!

تولید این سری جدید از می ۲۰۲۶ آغاز خواهد شد و تحویل تمام خودروها تا پایان همان سال به اتمام می‌رسد. میتسوکا ثبت سفارش برای بادی را در ژاپن آغاز کرده و انتظار می‌رود تقاضا به سرعت از عرضه پیشی بگیرد. قیمت این شاسی‌بلند خاص از ۷.۲۶ میلیون ین معادل ۴۷,۶۰۰ دلار شروع می‌شود که افزایش قابل‌توجهی نسبت به قیمت پایهٔ ۳.۸۵ میلیون ینی (حدود ۲۵,۳۰۰ دلار) تویوتا راوفور هیبرید استاندارد نشان می‌دهد.

این شورولت، تویوتا است!

۵۸۳۲۲

این شورولت، تویوتا است!
منبع | خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا