Warning: A non-numeric value encountered in /home/teenti/public_html/wp-content/themes/jannah/inc/custom-styles.php on line 1518
اطلاعاتی از بازی لغو‌ شده Ultimate Spider-Man 2 لو رفت - تین و تیتر
آخرین اخبار

اطلاعاتی از بازی لغو‌ شده Ultimate Spider-Man 2 لو رفت

جزئیات تازه‌ای درباره بازی لغو‌ شده Ultimate Spider-Man 2 توسط یکی از توسعه‌دهندگان آن فاش شده است.

بازی‌های اقتباسی از فیلم‌ها و کامیک‌بوک‌ها در اوایل دهه ۲۰۰۰ شهرت و اهمیت بیشتری یافتند، به‌ویژه با توجه به این که استودیوی تری‌آرک در ساخت بازی Spider-Man 2 عملکرد خوبی داشت و توانست یکی از بهترین بازی‌های ساخته‌ شده بر اساس شخصیت مرد عنکبوتی را بسازد.

یک سال بعد، همین استودیو بازی دیگری با محوریت مرد عنکبوتی تحت نام Ultimate Spider-Man منتشر کرد که اقتباسی از مجموعه کامیک‌های این ابرقهرمان با نامی مشابه بود. این بازی تجربه‌ای خارق‌العاده ارائه داد، اما هرگز دنباله‌ای برای آن ساخته نشد.

بازی‌های اقتباسی زیادی از مرد عنکبوتی وجود دارند، اما Ultimate Spider-Man از آن عناوینی است که چندان دیده نشد. با این حال، Ultimate Spider-Man به‌واسطه سبک هنری منحصربه‌فرد خود، حضور کوتاه شخصیت‌هایی چون جانی استورم و بسیاری ویژگی‌های دیگر، میراثی ماندگار بر جای گذاشت. سال‌هاست که طرفداران در این اندیشه هستند که دنباله این بازی چه شکل و شمایلی می‌توانست داشته باشد و چرا هرگز ساخته نشد، اما اکنون مشخص شده که در برهه‌ای از زمان، برنامه‌هایی برای ساخت آن وجود داشته است.

اوایل امسال، جزئیات فراوانی از بازی لغو شده Ultimate Spider-Man 2، از جمله طرح‌های مفهومی و جزئیات داستانی، فاش شد. در این بازی قرار بود نسخه Ultimate از گرین گابلین (Green Goblin) را ببینیم و هری و نورمن آزبورن محوریت اصلی داستان باشند. ایان هاسفلد، یکی از طراحان اثر، اخیراً درباره این پروژه صحبت کرده است. در گفت‌وگویی با Spider-Man News، این هنرمند فاش کرد که Ultimate Spider-Man 2 عمدتاً به این دلیل لغو شد که فروش نسخه اول با انتظارات مالی شرکت اکتیویژن همخوانی نداشت، هرچند که فروش «قابل قبولی» داشت.

فروش دو بازی اقتباسی از فیلم‌های مرد عنکبوتی، سطح انتظارات مالی اکتیویژن را بسیار بالا برد و Ultimate Spider-Man نتوانست به استاندارد مورد نظر دست یابد. هاسفلد نتیجه گرفت که مخاطبان فیلم‌ها به‌مراتب گسترده‌تر از کسانی بودند که به یک بازی مستقل از مرد عنکبوتی علاقه داشتند. پس از آن‌که استودیوی تری‌آرک مجوز ساخت بازی‌های جیمز باند را به‌دست آورد، پروژه بعدی تیم یک بازی جدید از مجموعه ۰۰۷ بود.

در مورد آنچه که Ultimate Spider-Man 2 می‌توانست باشد، هاسفلد اشاره کرد که شخصیت‌های ولورین و دردویل در آن حضور می‌یافتند و همچنین گرین گابلین همانند ونوم در نسخه اول، به‌عنوان شخصیتی قابل بازی طراحی شده بود. او در این باره گفت:

ما خیلی پیش نرفتیم؛ اعضای اصلی تیم شامل نویسنده، برایان رید، طراح ارشد، کریس بوسه، مدیر هنری، کریس سوآر، و من بودیم که خطوط اصلی داستان را براساس پیشنهادی از بندیس طراحی می‌کردیم؛ پیشنهادی که حول محور خانواده آزبورن و هویت گابلینی آن‌ها می‌چرخید. گرین گابلین با قدرت کنترل آتش، قرار بود شخصیت قابل بازی دیگری باشد، همان‌طور که ونوم در بازی نخست بود. ما آن بخش از داستان را بررسی کردیم و حضور مهمانانی مانند ولورین و دردویل را نیز در نظر داشتیم. تعدادی از طراحی‌های مربوط به نقاط داستانی در اختیار من بود که اخیراً از جایی فاش شده‌اند، بنابراین اکنون که راز برملا شده، قصد دارم آن طرح‌ها را منتشر کنم تا مردم دید بهتری از آنچه می‌توانست اتفاق بیفتد پیدا کنند.

منبع | گیمفا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا